Főoldal
(+36/1) 766-4554
(munkanapokon 9-17 óra között)
SPAM
Kezdőlap / Újdonságok
Túlértékelik magukat a wellness szállodák

tvp_nyaralas800x524

 
Szerző:DIMSZ - 2014-07-15 10:12:00

A wellness szállodák magasabbra értékelik saját minőségüket, mint vendégeik - derül ki Karakasné Morvay Klára, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) adjunktusának kutatásából.
A kérdőíves vizsgálat közel 50 wellness szálló mintegy 815 magyar szállóvendégével, valamint 23 szállodai szakember megkérdezésével készült - közölte a BGF.

Az öt szolgáltatásminőségi jellemző - a tárgyi környezet, szolgálatkészség, megbízhatóság, biztonság és empátia - közül a vendégek kizárólag az elsőt értékelték magasabbra, mint maguk a hotelek. A kutatás szerint, bár a hazai vendégek alapvetően elégedettek a wellness szállodákkal és a szolgáltatások minőségével, a megbízhatóságot gyakran kifogásolják.


Előfordul, hogy a hazai szállodák mást jelentetnek meg hirdetéseikben, mint ami a valóság. A mélyinterjús vizsgálat szerint a legjellemzőbb az, hogy a hotelek nem, vagy csak speciális esetben igénybe vehető akciókat hirdetnek, vagy olyan szolgáltatásokat tüntetnek fel, amelyek csak korlátozottan érhetőek el. Alkalmazzák az "optikai tuningot" is: gyakori, hogy olyan beállításokkal készítik a fotókat, hogy a szobák, a medencék nagyobbnak tűnjenek, mint amekkorák a valóságban.


Amíg nincs szemléletváltás, elkerülhetetlen, hogy a hirdetések túlzásai miatt nagyobb elvárással érkező vendégek csalódjanak - állapította meg a BGF adjunktusa a közlemény szerint.
A kutatásban részt vevő hazai vendégek arról számoltak be, hogy jellemzően csak a foglalást megelőző információszerzésre használják a közösségi médiunokat, a pihenés során szerzett tapasztalataikat pedig csak a családdal és a szűk baráti körrel osztják meg - hívta fel a figyelmet a BGF adjunktusa.


A vizsgálat rámutatott: a hazai vendégek elvárásai változnak: továbbra is fontos a választásnál az ár, de a vendégek 40 százaléka már előtérbe helyezi a minőséget, és ezért hajlandó többet is fizetni. Egyre többen keresik azt a hozzáadott értéket, amely megkülönbözteti az adott szállodát a versenytársaktól - emelte ki Karakasné Morvay Klára. Hozzátette: a fejlesztések iránya így várhatóan a tematikus hotelek kialakítása felé mutat.


A felmérés szerint a magyar vendégek általában a 3-4 napos hosszú hétvégéken látogatnak wellness szállodákba, amelyeket elsősorban a kellemes hangulat, a csendes, nyugodt környezet miatt kedvelnek. Ezek mellett finom és kiadós étkezéseket várnak el, az egészségtudatos élelmiszerek iránti igény egyelőre még háttérbe szorul a pihenni vágyók elvárásai között. A szolgáltatások közül pedig elsősorban a hagyományos wellness, egészségmegőrző programokat keresik: a masszázst, a szaunát, a sportolási lehetőségeket, illetve a szépészeti-kozmetikai kezeléseket.


Forrás: MTI



 

Link küldés
.
Cikk nyomtatás

TOVÁBBI KÉRDÉSEK


Amennyiben további kérdése van, melyre nem kapott választ a Gyakori kérdések vagy a Jogszabályok menüpontban, kérjük, írja meg nekünk, vagy hívjon bennünket és igyekszünk mielőbb megválaszolni.

EGYÜTTMŰKÖDÉS



A DIMSZ Email Marketing Tagozata üdvözli a Tisztelt Vásárló Program létrejöttét és tagjai magukra nézve kötelezőnek tekintik a program alapelveit, vállalva, hogy tevékenységüket ezen elvek mentén folytatják.

HÍRLEVÉL


Amennyiben szeretne további tájékoztatást kapni a Tisztelt Vásárló Programról, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre!


Tájékoztatjuk, hogy adatait kizárólag abból a célból kezeljük, hogy hírlevelünket elküldjünk az Ön részére. Az adatok kezelője a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. (1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. em.). Bármikor kérhet tájékoztatást a személyes adatai kezeléséről, vagy kérheti azok törölését, helyesbítését az alábbi címeken: 1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. emelet címen vagy a benko.livia@dimsz.hu e-mail címen. Az adatok feldolgozását a Multicom Contact Kft. (Cím: H-1121 Budapest, Zsigmondy Vilmos u. 8/b.) végzi.

Kérdése van?


Újdonságok
Nevem:
Email címem:
Tájékoztatjuk, hogy elküldött üzenetét és megadott adatait kizárólag abból a célból kezeljük, hogy üzenetét meg tudjuk válaszolni a későbbiek folyamán. Az adatok kezelője a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. (1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. em.). Bármikor kérhet tájékoztatást a személyes adatai kezeléséről, vagy kérheti azok törölését, helyesbítését az alábbi címeken: 1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. emelet címen vagy a belai.krisztina@dimsz.hu e-mail címen. Az adatok feldolgozását a Multicom Contact Kft. (Cím: H-1121 Budapest, Zsigmondy Vilmos u. 8/b.) végzi.

TÁMOGATÓK:


ALAPÍTÓK:


EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREK:


MÉDIA PARTNEREK:


HATÓSÁGI PARTNEREK, EGYÜTTMŰKÖDŐ SZAKMAI SZERVEZETEK:

BÖNGÉSSZEN A CÍMKÉK KÖZÖTT!

  GVH  adathalász  adatkezelés  adatvédelem  bírság  bűntetés  csalás  csalók  direkt és interaktív marketing szövetség  facebook  fogyasztó  nyereményjáték  online vásárlás  promóció  spam  személyes adatok  tisztelt vásárló program  webshop  átverés 

Minden jog fenntartva! 2013 Tisztelt Vásárló Program

Köszönjük a Webrának az oldal elkészítésében
és üzemeltetésében nyújtott támogatását.