Vajon mit tehet az ember, amikor gyermeke hazaállít egy méregdrága telefonnal? A Magyar Nemzet Online fogyasztóvédelmi blogján érdekes cikket olvashatunk a témával kapcsolatban.
Kiskorú gyermeke az ön tudta nélkül nagy értékű készüléket vett? Milyen lehetősége van ilyenkor a szülőknek?
Érdekes kérdés érkezett a minap a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság hétvégi telefonos ügyfélszolgálatára.
A telefonáló hölgy 13 éves kiskorú gyermeke a szülők engedélye és jelenléte nélkül az egyik telefonszolgáltatónál 80 ezer forint értékű okostelefont vásárolt. Mivel saját telefonszámát szerette volna megtartani, ezért régi készülékéből a SIM kártyát bele akarta rakni az új készülékbe, csakhogy az új készülék már nem a régi trend szerinti SIM kártyával működik, így az új készülék a másik SIM kártya belekényszerítése után nem akart elindulni sem. A gyermek egyből fordult is vissza a kereskedőhöz, és beadta javításra a készüléket.
Tovább a cikkre: www.mno.hu
,GVH ,adathalász ,adatkezelés ,adatvédelem ,bírság ,bűntetés ,csalás ,csalók ,direkt és interaktív marketing szövetség ,facebook ,fogyasztó ,nyereményjáték ,online vásárlás ,promóció ,spam ,személyes adatok ,tisztelt vásárló program ,webshop ,átverés ,