Érdekes kérdés érkezett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz a napokban. Valóban jogos követelés a kereskedők részéről az adminisztrációs díj felszámolása?
Egy vállalkozás üzletében olyan tábla van kihelyezve a fogyasztó bejelentése szerint, hogy bankkártyás fizetés esetén 2 százalék adminisztrációs díjat számolnak fel a termék vételárán felül. A vásárlóban felmerült a kérdés, vajon törvényes eljárásnak minősül-e ez.
Bankkártyás fizetés esetén a kereskedőnek valóban többletköltsége keletkezik, általában kétféle módon. Az egyik tétel a POS-terminálok telepítésének és üzemeltetésének a költsége (ezt egyes elfogadó bankok a saját, bérbe adott berendezéseiknél átvállalják); illetve a fizetési műveletek után felszámított jutalék.
Teljes cikk: www.mno.hu
,GVH ,adathalász ,adatkezelés ,adatvédelem ,bírság ,bűntetés ,csalás ,csalók ,direkt és interaktív marketing szövetség ,facebook ,fogyasztó ,nyereményjáték ,online vásárlás ,promóció ,spam ,személyes adatok ,tisztelt vásárló program ,webshop ,átverés ,