A vásárlók mindössze 46 százaléka gondolja magát tájékozottnak az - őket egyébként napi szinten érintő - adatvédelemhez és promócióhoz kapcsolódó kommunikációs szabályozás témakörében, derül ki a Kutatócentrum Tisztelt Vásárló Program számára készített felméréséből. Az adat valójában nem meglepő, hanem őszinte - állapítható meg a további kérdésekre adott válaszokból.
A megkérdezettek 31 %-a nem , 40%-a pedig kifejezetten rosszul tájékozott a magán és a céges e-mail címek védettségét illetően, kétharmaduk pedig nem tudja, hogy a telefonos megkereséseket letilthatják. És ezek még csak törvényi szabályozás legfontosabb elemei, még nem beszéltünk a cégek önszabályozás formájában tett saját vállalásairól.
A Tisztelt Vásárló Program azért jött létre, hogy segítse a vásárlók tájékozódását és a cégek bevonásával láthatóvá tegye vállalásaikat. A láthatóság nélkül ugyanis nincs felismerés.
Mivel foglalkozik a Tisztelt Vásárló Program?
Szűkebb értelemben az adatvédelmi és promóciós szabályozással, illetve a legfontosabb vásárláshoz kapcsolódó alapjogokkal, melyet a vásárlók számára tesz hozzáférhetővé közérthető, kereshető és kérdezhető formában. Tágabb értelemben olyan kétirányú platformként üzemel, mely cégek számára lehetővé teszi, hogy vállalva a program értékeit és a DIMSZ etikai kódexét maguk is csatlakozzanak és ezt kommunikálják, illetve információt kapjanak a tipikus vásárlói kérdésekről, problémakörökről, valamint képzéseken, rendezvényeken vegyenek részt az időnként változó törvényi szabályozás alaposabb megismerése érdekében.
Amennyiben Ön is fontosnak érzi ezeket az értékeket a cége számára, csatlakozzon a Tisztelt Vásárló Programhoz. Várjuk jelentkezését!
A vásárlók mindössze 46 százaléka gondolja magát tájékozottnak az - őket egyébként napi szinten érintő - adatvédelemhez és promócióhoz kapcsolódó kommunikációs szabályozás témakörében, derül ki a Kutatócentrum Tisztelt Vásárló Program számára készített felméréséből. Az adat valójában nem meglepő, hanem őszinte - állapítható meg a további kérdésekre adott válaszokból.
A megkérdezettek 31 %-a nem , 40%-a pedig kifejezetten rosszul tájékozott a magán és a céges e-mail címek védettségét illetően, kétharmaduk pedig nem tudja, hogy a telefonos megkereséseket letilthatják. És ezek még csak törvényi szabályozás legfontosabb elemei, még nem beszéltünk a cégek önszabályozás formájában tett saját vállalásairól.
A Tisztelt Vásárló Program azért jött létre, hogy segítse a vásárlók tájékozódását és a cégek bevonásával láthatóvá tegye vállalásaikat. A láthatóság nélkül ugyanis nincs felismerés.
Mivel foglalkozik a Tisztelt Vásárló Program?
Szűkebb értelemben az adatvédelmi és promóciós szabályozással, illetve a legfontosabb vásárláshoz kapcsolódó alapjogokkal, melyet a vásárlók számára tesz hozzáférhetővé közérthető, kereshető és kérdezhető formában. Tágabb értelemben olyan kétirányú platformként üzemel, mely cégek számára lehetővé teszi, hogy vállalva a program értékeit és a DIMSZ etikai kódexét maguk is csatlakozzanak és ezt kommunikálják, illetve információt kapjanak a tipikus vásárlói kérdésekről, problémakörökről, valamint képzéseken, rendezvényeken vegyenek részt az időnként változó törvényi szabályozás alaposabb megismerése érdekében.
Amennyiben Ön is fontosnak érzi ezeket az értékeket a cége számára, csatlakozzon a Tisztelt Vásárló Programhoz. Várjuk jelentkezését!
A megkérdezettek 31 %-a nem, 40%-a pedig kifejezetten rosszul tájékozott a magán és a céges e-mail címek védettségét illetően, kétharmaduk pedig nem tudja, hogy a telefonos megkereséseket letilthatják. És ezek még csak törvényi szabályozás legfontosabb elemei, még nem beszéltünk a cégek önszabályozás formájában tett saját vállalásairól. A Tisztelt Vásárló Program azért jött létre, hogy segítse a vásárlók tájékozódását és a cégek bevonásával láthatóvá tegye vállalásaikat. A láthatóság nélkül ugyanis nincs felismerés.
Mivel foglalkozik a Tisztelt Vásárló Program? Szűkebb értelemben az adatvédelmi és promóciós szabályozással, illetve a legfontosabb vásárláshoz kapcsolódó alapjogokkal, melyet a vásárlók számára tesz hozzáférhetővé közérthető, kereshető és kérdezhető formában. Tágabb értelemben olyan kétirányú platformként üzemel, mely cégek számára lehetővé teszi, hogy vállalva a program értékeit és a DIMSZ etikai kódexét maguk is csatlakozzanak és ezt kommunikálják, illetve információt kapjanak a tipikus vásárlói kérdésekről, problémakörökről, valamint képzéseken, rendezvényeken vegyenek részt az időnként változó törvényi szabályozás alaposabb megismerése érdekében.
Amennyiben Ön is fontosnak érzi ezeket az értékeket a cége számára, csatlakozzon a Tisztelt Vásárló Programhoz.
Várjuk jelentkezését!
,GVH ,adathalász ,adatkezelés ,adatvédelem ,bírság ,bűntetés ,csalás ,csalók ,direkt és interaktív marketing szövetség ,facebook ,fogyasztó ,nyereményjáték ,online vásárlás ,promóció ,spam ,személyes adatok ,tisztelt vásárló program ,webshop ,átverés ,