Főoldal
(+36/1) 766-4554
(munkanapokon 9-17 óra között)
SPAM
Kezdőlap / Kiemelt témák
Kiemelt témák

tiszteltvasarlo

 
Szerző:DIMSZ - 2015. december 07.

A Tisztelt Vásárló Program keretében immáron 4. alkalommal Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és a Crane-nel együttműködésben.

dimsz_tvp

 
Szerző:DIMSZ - 2015. december 07.

Mindenki, aki 2015-ben marketing tevékenységet folytat, be kell, hogy tartsa a hazai és uniós előírásokat. De melyek is pontosan ezek? Hogy változnak jövőre? Mit és hogyan ajánl a NAIH?

tiszteltvasarlo

 
Szerző:DIMSZ - 2015. június 15.

A Tisztelt Vásárló Program keretében Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség az e-kereskedő és az utazási szolgáltatásokat nyújtó cégek után a pénzügyi szektor szereplőit világította át; a korábbi ágazatokhoz képest összességében a legjobb, de ugyanakkor a legszélsőségesebb értékeket mérték.

children_200x130

 
Szerző:DIMSZ - 2015. február 11.

2015 végére minden uniós tagállamban oktatási program kerül az iskolákba. A program egyaránt szól pedagógusoknak és gyerekeknek.

tvp_online_shopping_200x130 
Szerző:DIMSZ - 2014. december 17.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfélelégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.

children_200x130  
Szerző:DIMSZ - 2014. október 14.

Vajon mit tehet az ember, amikor gyermeke hazaállít egy méregdrága telefonnal? A Magyar Nemzet Online fogyasztóvédelmi blogján érdekes cikket olvashatunk a témával kapcsolatban.

tvp_utazas 
Szerző:DIMSZ - 2014. augusztus 12.

A következő cikkben az online utazás foglalásokról olvashat, melyet a life.hu oldallal közösen készített a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség.

tvp_life

 
Szerző:DIMSZ - 2014. július 10.

A life.hu oldalon az elkövetkező időszakban több alkalommal olvashatnak adatvédelmi témában, mely a DIMSZ - Tisztelt Vásárló Program együttműködése kapcsán jött létre.

tvp_villany

 
Szerző:DIMSZ - 2014. április 02.

Csodás jövőt, akár 75 százalékos áramár-megtakarítást ígér egy titokzatos készülék, az Energy Saver Pro, amely alig több mint 10 ezer forintért a villanyszámlánkat tartósan és jelentős mértékben csökkenti. A Villanyszerelők Lapja nem igazán hitt ennek, megmérték, hogy mire jó az Energy Saver. Ha ön szereti az apró, zöld fényeket, akkor hasznára lehet készülék, de megtakarításra biztosan nem alkalmas.

tvp_gyogyszer

 
Szerző:DIMSZ - 2014. március 27.

Nem az alkalmazási előírás szerint, hanem annak tartalmát meghaladva reklámozta hosszabb ideig a Laboratoires Boiron SA és a Boiron Hungária Kft. az Oscillococcinum elnevezésű terméket, ezért a Gazdaségi Versenyhivatal összesen 22,8 millió forintra büntette a két céget.

tiszteltvasarlo

 
Szerző:DIMSZ - 2014. február 27.

A Tisztelt Vásárló Program keretén belül Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). A razzia célpontjai azok a webes felületek, melyekkel az online környezetben böngészők, vásárlók gyakran találkoznak. Az Adatvédelmi Kommandó keretében vizsgált területek együttes átlageredménye alapján a 22 vizsgált webshop alulról közelít a legalapvetőbb adatvédelmi elvárásokhoz.

fdgdfg

 
Szerző:TVP Admin - 2014. február 18.

2013. július 11-től több új szabály is életbe lépett, amely a kozmetikai termékekre vonatkozik - azaz többek között sminktermékekre, parfümökre vagy borotválkozás utáni arcvizekre, továbbá a fogyasztók egészsége és jó közérzete szempontjából elengedhetetlen termékekre is, mint például a napvédőkre, a fogkrémekre és a tisztítószerekre is. Van persze egzakt definíció is: "kozmetikai termék minden olyan anyag vagy anyagkeverék, amely azt a célt szolgálja, hogy az emberi test különböző külső részeivel (hámréteg, haj, körmök stb.) vagy a fogakkal és a szájüreg nyálkahártyájával érintkezésbe kerüljön, kizárólag vagy elsősorban azok tisztítása, illatosítása, kinézetük megváltoztatása, védelme, megfelelő állapotban tartása céljából, vagy a testszag megszüntetése érdekében".

arveres_800x524

 
Szerző:DIMSZ - 2013. szeptember 17.

Sosem voltam híve a „mindegy, csak beszéljenek róla” és az „ez a reklám már annyira rossz, hogy jó” megközelítéseknek, erre a listámra most felvettem a „mindegy, csak megnyissák az e-mailt” aranyköpést is. Kíváncsi lennék, hogy hány ember vásárol jó szívvel egy olyan helyről, ahol a kapcsolatfelvétel rögtön egy átverés.

termekbemutato_800x524

 
Szerző:TVP Admin - 2013. szeptember 17.

A közvetlen értékesítés területén időről időre felbukkanó csaló és/vagy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytató vállalkozások rontják az ágazat megítélését és megakadályozzák a tisztességes piaci versenyt. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége (KÉSZ) az alábbi közleménnyel hívja fel a figyelmet a termékbemutatók során tapasztalható visszaélésekre.

TOVÁBBI KÉRDÉSEK


Amennyiben további kérdése van, melyre nem kapott választ a Gyakori kérdések vagy a Jogszabályok menüpontban, kérjük, írja meg nekünk, vagy hívjon bennünket és igyekszünk mielőbb megválaszolni.

EGYÜTTMŰKÖDÉS



A DIMSZ Email Marketing Tagozata üdvözli a Tisztelt Vásárló Program létrejöttét és tagjai magukra nézve kötelezőnek tekintik a program alapelveit, vállalva, hogy tevékenységüket ezen elvek mentén folytatják.

HÍRLEVÉL


Amennyiben szeretne további tájékoztatást kapni a Tisztelt Vásárló Programról, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre!


Tájékoztatjuk, hogy adatait kizárólag abból a célból kezeljük, hogy hírlevelünket elküldjünk az Ön részére. Az adatok kezelője a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. (1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. em.). Bármikor kérhet tájékoztatást a személyes adatai kezeléséről, vagy kérheti azok törölését, helyesbítését az alábbi címeken: 1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. emelet címen vagy a benko.livia@dimsz.hu e-mail címen. Az adatok feldolgozását a Multicom Contact Kft. (Cím: H-1121 Budapest, Zsigmondy Vilmos u. 8/b.) végzi.

Kérdése van?


Kiemelt témák
Nevem:
Email címem:
Tájékoztatjuk, hogy elküldött üzenetét és megadott adatait kizárólag abból a célból kezeljük, hogy üzenetét meg tudjuk válaszolni a későbbiek folyamán. Az adatok kezelője a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. (1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. em.). Bármikor kérhet tájékoztatást a személyes adatai kezeléséről, vagy kérheti azok törölését, helyesbítését az alábbi címeken: 1138 Budapest, Madarász Viktor út 47-49. 5. emelet címen vagy a belai.krisztina@dimsz.hu e-mail címen. Az adatok feldolgozását a Multicom Contact Kft. (Cím: H-1121 Budapest, Zsigmondy Vilmos u. 8/b.) végzi.

TÁMOGATÓK:


ALAPÍTÓK:


EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREK:


MÉDIA PARTNEREK:


HATÓSÁGI PARTNEREK, EGYÜTTMŰKÖDŐ SZAKMAI SZERVEZETEK:

BÖNGÉSSZEN A CÍMKÉK KÖZÖTT!

  GVH  adathalász  adatkezelés  adatvédelem  bírság  bűntetés  csalás  csalók  direkt és interaktív marketing szövetség  facebook  fogyasztó  nyereményjáték  online vásárlás  promóció  spam  személyes adatok  tisztelt vásárló program  webshop  átverés 

Minden jog fenntartva! 2013 Tisztelt Vásárló Program

Köszönjük a Webrának az oldal elkészítésében
és üzemeltetésében nyújtott támogatását.